נישת הכרויות היא אחת הנישות הנפוצות בשיווק שותפים, למרות זאת היא נישה תחרותית שבדרך כלל לא מתאימה למתחילים. אז מה הופך אותה מתאימה למשווקים מתקדמים ולא מתחילים? התנועה.
רוב משווקי השותפים נוהגים להביא תנועה להצעות השיווק דרך פייסבוק או בפרסום ממומן בגוגל ובבינג, למרות זאת הרשתות הללו פחות אוהבות את הנישה של הכרויות. מכיוון שבנישה של הכרויות יש גם הצעות בנישה של המבוגרים, אז פרסום בפלטפורמות לקהל הרחב שבו גולשים גם ילדים יכול ליצור בעיות.
על מנת לעקוף את ההגבלות, פונים משווקי שותפים בנישה הזאת לפתרונות אחרים להבאת תנועה. אחד ממקורות התנועה הטובים ביותר בנישה הוא Native ads. מה שהופך אותו כל כך מתאים זה עלויות נמוכות עבור הקלקה, פניה לקהל יעד רחב ואפשרות פרסום תמונות או הצעות קצת פחות פוליטיקלי קורקט. הרשתות הללו מאפשרות את הפרסום של המודעות הללו מכיוון שזה מקור נכבד לפרנסה שלהם ולכן הן לא אוסרות את המודעות כמו פייסבוק או הרשתות האחרות.
מלבד Native ads גם שימוש ב Push notification Ads מתאים מאד להצעות הללו והרבה מהמשווקים נותנים למודעה נופך של פנייה טבעית בצאט, כאילו הודעה רגילה של צאט נכנסה.
אם אתם משווקים בנישה הזאת ומחפשים דרך נוחה למצוא איזה מודעות משווקים המתחרים שלכם ישנם מספר כלים כאשר המפורסמים ביניהם הם Anstrex ו- AdPlexity. שני הכלים הללו מאפשרים לכם לסנן לפי פרמטרים את המודעות ולצורך הדוגמה לצפות רק במודעות של Native Ads שהופיעו בחודש האחרון בנישת הכרויות. אפשר לראות הרבה מאד אינפורמציה וסטטיסטיקה על המודעות הללו וזה ממש כלי הכרחי לכל מפרסם בנישה הזאת שיכול לחסוך לכם כסף רב. העלות של הכלים הללו היא לא גבוהה (אם אתם משווקים מתקדמים) ויש לה תשלום חודשי.
לסיכום, הצורך למצוא מקורות תנועה בשיווק שותפים של נישת ההכרויות גורם לנו כמשווקים לסטות מהנתיב הרגיל של פרסום בפייסבוק. למרות זאת, האפשרויות שנפתחות בפרסום בעלויות הזולות לקהל הרחב, גורמות להצעות הללו להיות לפעמים מאד רווחיות ולכן זה באמת נישה שכדאי לבחון בתור משווקי שותפים מתקדמים. שיהיה לכם בהצלחה בכל מקור תנועה או נישה שתבחרו!
